poniedziałek, 16 marca 2015

Monday

Witam Was moje drogie :) Dawno mnie nie było, dużo zmian w moim życiu nowa praca dużo stresu mało czasu :( Wiosna raz wita a raz znika i jak tu się ubierać :) już bym chciała zrzucić te wszystkie ciężkie płaszcze i poczuć słoneczko :) Uwielbiam słoneczko, uwielbiam +30st   :) Zdjęcia z niedzielnego spaceru po lesie :) Dobrą alternatywą jest skóra z futerkiem jak na teraźniejsza porę i ja w taka się wzbogaciłam oraz idealne na te chwilowe deszcze kalosze. Zestaw prosty bez żadnego Wow. Tak lubię prosto i skromnie :)





6 komentarzy:

  1. świetny futrzak, szkoda, że nie pokazałaś bardziej torebki.
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja !! A Twoje oczy są przepełnione optymizmem! Tak trzymać! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak patrzę na te bale w tle to mam ochotę zamknąć oczy i poczuć ten wspaniały zapach ciętego drzewa... mmm.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kamizelka bardzo fajna taki futrzak zapraszam do siebie http://fashionlifeshopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, masz fajny styl, może spodoba Ci się moja biżuteria, zobacz na:
    http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń