piątek, 5 czerwca 2015

chill

Hej :) Nie było mnie tu trochę, a to chrzciny, a to wesela i nie było kiedy ;) Jak spędziłyście ten wolny dzień od pracy ? Ja wybrałam się z chłopakiem na przejażdżkę rowerową nad zalew, 30 min opalania i cała noc nie przespana z powodu obolałych (spieczonych) ramion.
Mam dziś dla Was letni zestaw, bluzka oraz spodnie zakupione w SH. ( moje perełki ) oraz moje idealne wymarzone sandałki od Deezee <3
Jak Wam się podoba ?:)










Widok piękny <3
Wy jak spędzacie wolne ciepłe dni, ja stanowczo wybieram wodę ! :)

3 komentarze:

  1. Szorty super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. A co byś powiedziala na delikatną bransoletkę, taką jak np w tym filmiku?
    https://www.youtube.com/watch?v=_et7kzWFLic
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń