wtorek, 11 sierpnia 2015

Trójmiasto

Witam Was z dużym upalnym uśmiechem ;---) Dziś mała dawka zdjęć z naszego pięknego morza ... mój urlop niestety nie był zbytnio udany - 15 stopni na termometrze a wróciliśmy, zrobiło się 35 :--( Jak wytrzymujecie te upały? Ja osobiście płonę- najbardziej w pracy .
Dzisiejsza stylizacja była adekwatna to wietrzystego morza które nie pryskało zbytnio temperaturą, spodnie z River Island, sweter typu oversize z motywem tygrysa i sandały od Deezee, co sądzicie o takim połączeniu ?:)





9 komentarzy:

  1. Sandalki super, kocham polskie morze :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, aż zatęskniłam za tym morskim klimatem!

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia! ładne sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki, zazdroszczę! :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzka i świetne zdjęcia:) jeszcze nigdy nie byłam nad morzem:/

    zapraszam Cie na konkurs, do wygrania dowolna rzecz ze sklepu znu.com
    może coś Ci się spodoba:)
    miłego dnia!:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne widoki!!! chetnie bym sie wybrała ale na razie urlopu brak :) super sandalki! www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń