środa, 20 maja 2015

WHITE

Połowa tygodnia już za mną, wczoraj dzień wolny od pracy, wykorzystałam okazję i wybrałam się na szybkie zakupy do sh, będąc tam ok. 10 min udało mi się wygrzebać 3 bluzeczki. Szykujecie się już do sezony letniego ? Do mnie własnie przyszły przecudne sandałki od Deezee, uwielbiam frędzle a Wy ?
Już kilka sezonów letnich mam manie kupowania białych sandałek, wydaje mi się że ten kolor jest na tyle uniwersalny, że pasuje do wszystkiego.
A teraz siedzę z glinką na twarzy i to jest czas na relaks przed TV :-----)






3 komentarze:

  1. Świetne buty, też lubię białe sandały. Łupy z SH super, tylko 10 minut? Ja ostatnimi dniami mam jakoś pecha. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy. Ładne te buciki, zastanawiam się nad nimi, białe kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie nie przepadam za sandałami, jednak te są naprawdę śliczne :)
    Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie ;)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń