sobota, 16 maja 2015

LAZY

Sobota to dla mnie dzień leniwca, z rana standardowe zakupy, to jedyny dzień kiedy mogę iść spokojnie na sklepy, niestety pracuję w godzinach kiedy są sklepy czynne i w tygodniu zostają tylko supermarkety. W drodze na zakupy udało mi się zrobić kilka zdjęć mojej wygodnej, luźnej dresowej stylizacji, co sądzicie o dresowym szyku, który jest teraz bardzo modny? Ja mam jedne dresy (moje ulubione) powiedziała bym że idealne, kupiłam je w NIKE w zeszłym sezonie, oczywiście są to dresy 7/8, a z racji że jestem niska na mnie są długie..  :) bluzka znaleziona na łupach w SH, sweterek z h&m z dzieciaka ,torba EKO która to, do luźnych, miejskich stylizacji jest według mnie idealna, i klasyczne wykończenie adidasami Reeboka- są niezawodne! A jakie jest Wasze zdanie?
Życzę miłego weekendu :*







3 komentarze: