czwartek, 14 maja 2015

LACE

Witam Was moje drogie, dziś pokażę zdjęcia z niedzielnego wyjazdu do Częstochowy. Postanowiliśmy trochę zwiedzić miasto, oraz małe zakupy w galerii Jurajskiej. W moim zestawieniu główna rolę odgrywa ponadczasowa koronka, gdzie na każdej osobie wygląda nietuzinkowo, sukienkę zakupiłam dobre 3 lata temu z h&m i na pewno posłuży mi jeszcze kilka lat.. przecież koronka zawsze jest modna! :) Moja nierozłączna czarna, klasyczna kurtka z eko skóry dodała mi trochę ciepła, torebka house, buty h&m.
Niebawem pokaże Wam zdjęcia w nieco bardziej galowej stylizacji, za dwa tygodnie otwieram sezon na imprezy okolicznościowe, zdjęć na pewno nie zabraknie |:)





 Małe hihotki na koniec, opętane włosy! hehehe


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam delikatne koronki!!!!
    Witam w Częstochowie!




    ~~~~~~~~~~>>>>>>~~~~~>>>>"
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, koronka wiecznie żywa;-) A ja uwielbiam połączenie koronki z cięższymi elementami, np, glanami czy ramoneską. Przemawia do mnie ten miks czarnej skórzanej kurtki i lekkiej koronki. Jest słodko i zadziornie zarazem.
    Fajna fotka na wietrze;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no piękna jestes :* i jeszcze ten Twój styl jest genialny ! pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka, uwielbiam koronki :0

    OdpowiedzUsuń
  5. ta sukieneczka jest przepiękna:) świetnie się w niej prezentujesz:))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń