niedziela, 8 lutego 2015

Sunday

 Dziś w super śnieżny a na dodatek słoneczny dzień wybraliśmy się z psiną do lasu. Myślałam ze mi ucieknie ale całe szczęście była grzeczna :). Wybrałam  na ten dzień luźny zestaw z ciepłym futrzanym sweterkiem spodenki z eko skóry zostały zakupione w cocomoda, a kurteczka z Outletu Bershki, komin zrobiony na drutach przez mamusie  :) Jutro znów poniedziałek, a ja cały czas siedzę w domu nudząc się .. kiedy przyjdzie ta wiosna a ja będę mogła pobiegać wieczorami i wreszcie zacząć żyć :)











Chyba wpadłam w zaspę :----)



3 komentarze:

  1. Też nie mogę doczekać się wiosny, zima zawsze ciągnie się dla mnie w nieskończoność.
    Bardzo fajna kurteczka :) A piesek podbił moje serce! :)

    Pozdrawiam Justyna
    www.street-fashion-palabra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna zima i las bajkowy :)

    OdpowiedzUsuń